marijke-piet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reisblog!

Vanaf 23 april 2016 zijn we weer in Griekenland om daar een half jaar rond te gaan varen.

De boot, Aquarius, een Aloa 29, ligt er nu al. Als alles loopt volgens verwachting zal de boot op 25 april te water gaan en start onzezeilreis, eerst een bekend traject.

Vanaf 23 aprilzul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijngeweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Van onze vorige reis is een reisblog te vinden op piet-marijke.reismee.nl

Wezien je graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Marijke & Piet

Femke

Dag Piet en Marijke, alvast een mooie reis en veel zeilplezier gewenst! We zijn benieuwd naar jullie verhalen!

Sylvia

Jammer dat ons laatste spelletje Katar alleen Door Marijke (2x) en Leo(2x) is gewonnen. Piet en ik waren zeer teleurgesteld. Gelukkig mag Leo in november met uitdelen beginnen als we weer beginnen met onze Katar marothon.
We zullen jullie missen..... (We zijn gewoon stik jaloers)

Willem van Kruijsbergen

Dag Piet en Marijke,

Van harte een hele mooie reisvakantie, een behouden vaart én veilige thuiskomst toegewenst! Geniet ervan. Ik volg jullie reis met belangstelling :-)

Hartelijke groet,
Willem.